|
| 1- 1392, yyrtyrtyer,tyrtyrtyr, rtytrwyr,rtuyrtyrt. |
|
| 2- 1393، بررسی تاثیر عناصر توزیع و ترفیع بر رضایت مشتریان شرکت ایران خودرو تبریز،اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21، تهران،ایران. |
|
| 3- 1393، بررسی تأثیر تولید به هنگام (JIT) بر عملکرد شرکتهای تولیدی،ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، قم،ایران. |
|
| 4- 1393، بررسی تأثیر ساختار مالکیت بر رفتار سرمایه گذاری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،اولین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار، تبریز،ایران. |
|
| 5- 1393، بررسی تأثیر عوامل انگیزشی خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی پارس خودرو بر رضایت مشتریان،اولین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار، تبریز،ایران. |
|
| 6- 1393، بررسی تأثیر مدیریت زنجیره تأمین (SCM) بر عملکرد شرکتهای تولیدی،اولین کنفرانس بینالمللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی، رشت،ایران. |
|
| 7- 1393، بررسی رابطه مسئولیت اجتماعی و وفاداری مشتریان،اولین همایش ملی بازاریابی؛ فرصتها و چالشها، مشهد،ایران. |
|
| 8- 1393، بررسی رابطه ی سرمایه فکری با عملکرد مالی شرکت های غذایی و دارویی فعال در بورس اوراق بهادار تهران،ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، قم،ایران. |
|
| 9- 1391، بررسی نظام پیمانکاری فرعی صنعتی، مشارکت و برونسپاری در صنایع استان آذربایجان غربی بر اساس روش یونیدو،اولین کنفرانس ملی اقتصاد استان آذربایجان غربی، ارومیه،ایران. |
|
| 10- 1392، بررسی و اولویتبندی تأثیر و رابطه بین ابعاد محصول با وفاداری مشتریان جهت بهینهسازی مدیریت محصول (مطالعه موردی: شرکت سامسونگ در ارومیه)،اولین همایش داخلی مدیریت و حسابداری، نطنز،ایران. |
|
| 11- 1392، رابطه تفکر کارآفرینی کارکنان با عملکرد شغلی،دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، قم،ایران. |
|
| 12- 1392، رابطه توانمند سازی کارکنان با عملکرد شغلی،دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، قم،ایران. |
|
| 13- 1389، کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک مالی،چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداران و مدیران مالی. |
|
| 14- 1393، گونه شناسی استراتژیهای مالی بر مبنای ارزش بازار در شرکتهای تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21، تهران،ایران. |
|
| 15- 1393، مدل هماهنگی استراتژی تأمین مالی واستراتژی سرمایه در گردش با عملکرد مالی،اولین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار، تبریز،ایران. |
|
| 16- 1389، مدل هماهنگی استراتژی مالی با عملکرد سازمان،پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک و عملکرد، تهران،ایران. |
|
| 17- 1389، مدل هماهنگی استراتژی مالی با عملکرد سازمانی،پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک و عملکرد. |
|
| 18- 1393، مدیریت کسب و کار در بازار با بررسی تأثیر و رابطه بین ابعاد محصول با وفاداری مشتریان شرکت سامسونگ در ارومیه،اولین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار، تبریز،ایران. |
|
| 19- 1389، نقاط مرجع استراتژیک در اجرای استراتژیک مالی،هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک. |
|
| 20- 1389، نقاط مرجع استراتژیک در اجرای استراتژیک مالی،هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، تهران،ایران. |
|
| 21- 1393، نوآوری خدمات و تأثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت بیمه،اولین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار، تبریز،ایران. |