|
| 1-مجتبی صالحی حیدرآباد- علی عیسی زادگان- فرزانه میکاییلی، 1396، اثربخشی تقلید حرکتی غیر گفتاری بر طول گفتار کودکان 16-8 ساله مبتلا به اختلال طیف اوتیسم،کودکان استثنایی. |
|
| 2-مرضیه نصیری- فرزانه میکاییلی منیع - علی عیسی زادگان، 1396، بررسي روابط ساختاري دشواري ادراك شده، مقايسه اجتماعي و خودپنداره تحصيلي با سازگاري تحصيلي (مطالعه موردي: دانشجويان كارشناسي دانشگاه اروميه)،پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی. |
|
| 3-فرزانه میکاییلی منیع- سوسن مهدوی فر- علی عیسی زادگان- سعید مهنا، 1396، بررسي روابط ساختاري اميد، خودكارآمدي تحصيلي و ادراك از جو كلاس با انگيزش تحصيلي،مطالعات روانشناسی تربیتی. |
|
| 4-فرزانه میکائیلی منیع ، الهام صالحی ، رحیم بقایی ، مهران علی پور، 1396، آزمون مدل هفت عاملی انگیزش تحصیلی (MUSIC) در دانشجویان علوم پزشکی،مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی. |
|
| 5-فرزانه میکائیلی منیع ، مجتبی صالحی ، شاهپور احمدی خویی، 1396، سه گانه تاریک شخصیت در افراد مجرم و غیر مجرم: خودشیفتگي، ماكیاولیسم و جامعهستیزی،روانشناسی بالینی و شخصیت. |
|
| 6-الناز حسن پور ، فرزانه میکائیلی منیع ، علی عیسی زادگان ، عبدالله آدینه وند ، سعید سعادتمند، 1393، مقايسه اثربخشي آموزش مهارت هاي حافظه و خودتنظيمي هيجاني بر كاهش اضطراب امتحان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر اروميه سال تحصيلي 92-91،مجله دستاورد های روانشناختی. |
|
| 7-کریم بابایی نادینلویی- فرزانه میکاییلی منیع- عزت الله احمدی - علی عیسی زادگان-
، 1400، بررسی رابطه شناخت هیجانات ( پایه و پیچیده) و رفتارهای نوع دوستانه بر اساس جنسیت در بین دوقلو ها،پژوهشهای روانشناسی اجتماعی. |
|
| 8-ابوالفضل بخشی پور ، فرزانه میکائیلی ، علی عیسی زاده گان ،، 1397، مقایسه اثربخشی مداخلات مبتنی بر همبسته های هیجانی و اجتماعی بر کاهش نشانه های پرخاشگری در نوجوانان بزهکار پسر استان های خراسان شمالی و رضوی،مجله علوم پزشكي خراسان شمالي. |
|
| 9-Farzaneh MichaeliNargess NourizadSepideh BehnejadRasha Haggi، 2018، Appraisal of effectiveness and comparison of parent-child interaction therapy and parent management training on symptom improvement of ADHD among boys with ADHD،Journal of Research and Health. |
|
| 10-زهرا صدیقی- فرزانه میکاییلی- علی عیسی زادگان، 1397، بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهدهای بندورا بر بهبود این مهارتها و نظریه ذهن دختران و پسران پیشدبستانی،شناخت اجتماعي. |
|
| 11-ابوالفضل بخشی پور- فرزانه میکائیلی -علی عیسی زاده گان، 1397، مقايسه اثر بخشي مداخلات مبتني بر همبسته هاي هيجاني و اجتماعي بر كاهش نشانه هاي پرخاشگري در نوجوانان بزهكار پسر استان هاي خراسان شمالي و رضوي،مجله دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی. |
|
| 12-توحید اشرف زاده - علی عیسی زادگان- فرزانه میکائیلی منیع، 1397، نقش ميانجي گري مهارت هاي مطالعه در تاثير خودكارآمدي تحصيلي، باورهاي معرفت شناختي،اضطراب تحصيلي بر عملكرد تحصيلي دانش آموزان دوران متوسطه،دانش و پژوهش در روان شناسي كاربردي. |
|
| 13-فاطمه قاسم زاده، علی عیسی زادگان، فرزانه میکائیلی، 1398، پيش بيني اضطراب حالت/صفت بر اساس سيستم مغزي رفتاري و تيپ هاي صبحگاهي/ عصر گاهي در دانشجويان،نشريه مديريت ارتقاي سلامت. |
|
| 14-توحید اشرف زاده- علی عیسی زادگان- فرزانه میکاییلی منیع، 1398، الگوي علي روابط بين باورهاي معرفت شناختي و مهارت هاي مطالعه بر عملكرد تحصيلي: نقش واسطه اي خودكارآمدي تحصيلي،روانشناسی تربیتی. |
|
| 15-داود کاظمی فرد- فرزانه میکاییلی منیع- علی عیسی زادگان ، 1398، بررسي رابطه باورهاي معرفتشناختي علمي، انگيزه و خودكارآمدي يادگيري علوم با مفاهيم يادگيري علوم در ميان دانشجويان رشتههاي علوم پايه دانشگاه اروميه،راهبردهاي شناختي در يادگيري. |
|
| 16-محمد سجادیان خسروشاهی- فرزانه میکائیلی منیع، 1398، نقش كنترل والديني مادران و ترس از ارزيابي منفي در پيش بيني اضطراب اجتماعي دانشجويان،نشريه رويش روان شناسي. |
|
| 17-فرزانه میکائیلی منیع- رقیه گلی زاده- هلدا قربانی، 1399، پيش بيني بهزيستي اجتماعي بر اساس باور به دنياي عادلانه، بخشش و بهزيستي معنوي با توجه به نقش واسطه اي جنسيت،شناخت اجتماعي. |
|
| 18-شلر ابخیز- فرزانه میکائیلی منیع، 1399، روابط ساختاري خودتنظيمي شناختي و بهزيستي شغلي در معلمان دوره متوسطه دوم: نقش ميانجي فرسودگي شغلي و رضايت شغلي،مشاوره شغلي و سازماني. |
|
| 19-فرزانه میکائیلی منیع- شلر ابخیز، 1400، بررسي ويژگي هاي روانسنجي سنجۀ اضطراب كودكان و نوجوانان بر اساس DSM-5،روان شناسي باليني. |
|
| 20- 2012, The Effect of Cognitive Hope Enhancing Training on Reduction of Academic Procrastination in Students,international journal of psychology. |
|
| 21- 1394، بررسی رابطه افسردگی مادران با مشکلات خواب کودکان پیش دبستانی 3 تا 6 سال،مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران. |
|
| 22- 1394، حلیل روابط بین امید، خودکارآمدی، انگیزش و تنشگرها با سازگاری تحصیلی در میان دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه،اندیشه های نوین تربیتی. |
|
| 23- 1394، اثربخشی آموزش مدیریت شناختی رفتاری استرس بر بهزیستی روان شناختی و رضایت از مدرسه دختر ان نوجوان،ماهنامه ارمغان دانش - مجله دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، 20،100. |
|
| 24- 1394، بررسی اثربخشی آموزش مدیریت شناختی رفتاری استرس بر بهزیستی روانشناختی و رضایت از مدرسه دانش آموزان شهر ارومیه،ارمغان دانش. |
|
| 25- 1394, The effect of life skills training on psychological wellbeing and satisfaction among female adolescents,Journal of Research and Healthمجله پژوهش و سلامت. |
|
| 26- 1394، اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر پردازش شناختی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی،مجله ی روان شناسی مدرسه. |
|
| 27- 1394، بررسی روابط ساختاری ادراک از جو مدرسه و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی تحصیلی،مجله ی روان شناسی مدرسه. |
|
| 28- 1394، مقایسه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و ناگویی هیجانی در افراد مبتلا به فشار خون اساسی و افراد غیر مبتلا،روانشناسی معاصر. |
|
| 29- 1393، اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان توام با درمان متادون بر بهبود کیفیت زندگی مردان با سوءمصرف مواد،مجله پزشکی ارومیه. |
|
| 30- 1393، بررسی پیش بینی کننده های شناختی اجتماعی رضایت از زندگی در دانشجویان،مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران. |
|
| 31- 1393، اثربخشی افشای هیجانی نوشتاری برکاهش علائم افسردگی و افزایش امید در بین نوجوانان مواجه شده با آسیب،فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی. |
|
| 32- 1393، بررسی رابطه آخرت نگری، هدفمندی در زندگی، امید و انگیزش تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی،پژوهش های نوین روانشناختی. |
|
| 33- 1393، پی شبین یکنند ههای شناختی اجتماعی رضایت از مدرسه در دان شآموزان دبیرستانی :آزمون یک مدل علیّ،فصلنامه نوآور یهای آموزشی. |
|
| 34- 1393، رابطه بین امید ،خوش بینی و معنای تحصیل با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی،مجله ی روان شناسی مدرسه. |
|
| 35- 1393، مقایسه اثر برنامه حرکتی اسپارک و تکنیک های بسکتبال بر بهبود مهارت های حرکتی درشت پسران کم توان ذهنی آموزش پذیر،مجله دانشگاه علوم پزشکی اردبیل. |
|
| 36- 1393، نقش سیستم های مغزی-رفتاری و حساسیت پردازش حسی در ناگویی خلقی،فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی. |
|
| 37- 1392، مقایسه سبکهای تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانشآموزان تیزهوش و عادی،روانشناسی افراد استثنایی. |
|
| 38- 1392، بررسی اثربخشی برنامه ی اصلاح الگوهای تعامل والد-کودک بر بهبود نشانگان کودکان مبتلا به بیش فعالی- نقص توجه،نشریه پژوهنده. |
|
| 39- 1392، تأثیر برنامه حرکتی اسپارک بر بهبود مهارت های حرکتی درشت پسران کم توان ذهنی آموز ش پذیر،مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند. |
|
| 40- 1392، آزمون مدل شناختی اجتماعی رضایت از تحصیل در دانشجویان دوره کارشناسی،مجله روانشناسی. |
|
| 41- 1392، بررسی اثربخشی روش آموزش معکوس کردن عادت بر کاهش نشانگان وسواس موکنی،ماهنامه علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه(بهبود). |
|
| 42- 1392، مقایسه مشکلات تنظیم هیجانی در افراد با رفتارهی پرخطر جنسی و عادی،مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران. |
|
| 43- 1391، اثربخشی نوروفیدبک بر اختلال یادگیری همراه با اختلال نقص توجه/بیش فعالی،ناتوانی های یادگیری. |
|
| 44- 1391، مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان مبتنی بر حل مساله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشجویان دختر دانشگاه ارومیه،فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی. |
|
| 45- 1391، بررسی آگاهی واج شناختی دانش آموزان دوزبانه ک متوان ذهنی در زبان سوادآموزی،پژوهش در حیطه کودکان استثنایی(فصلنامه ایرانی کودکان استثنایی)، 11،42. |
|
| 46- 1390، بررسی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر مدل کفایت اجتماعی فلنر بر بهبود رشد و مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی،فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی(فصلنامه روانشناسی دانشگاه تبریز). |
|
| 47- 1390، بررسی مقایسه ای اثر بخشی آموزش سه مهارت زندگی بر سلامت عمومی دانشجویان سال اول،مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران. |
|
| 48- 1389، رابطه بین سخت رویی، رضایت از زندگی و امید با عملکرد تحصیلی دانشجویان،فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی دانشگاه تبریز. |
|
| 49- 1389، بررسی رابطه سازگاری با دانشگاه و هوش هیجانی - اجتماعی در دانشجویان سال اول دانشگاه ارومیه: نقش سخت رویی،فصلنامه تازه ها و پژوهش های مشاوره. |
|
| 50- 1389، بررسی رابطه هویت با رضایت از زندگی در نوجوانان و نقش عملکرد خانواده،فصلنامه علمی-پژوهشی خانواده و پژوهش. |
|
| 51- 1389، بررسی همسانی درونی و تحلیل عوامل تاییدی آزمون کنترل تفکر ولز و دیویس،مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران. |
|
| 52- 1389، برسی ساختار عاملی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف بین دانشجویان دانشگاه ارومیه،فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی دانشگاه تبریز. |
|
| 53- 1389، رابطه سبک های هویت، تعهد هویت و جنسیت با سازگاری دانشجویان دانشگاه،مطالعات روانشناختی. |
|
| 54- 1389، مقایسه مسئولیت پذیری، روحیه همکاری، سلامت روانشناختی، رضایت از زندگی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس عادی و شبانه روزی استان آذربایجانغربی،فصلنامه نوآوری های آموزشی. |
|
| 55- 1388، روابط ساختاری بین بهزیستی روان شناختی با هوش هیجانی ادراک شده توانایی کنترل تفکر منفی و افسردگی مادران کودکان کم توان ذهنی و مقایسه آن با مادران کودکان عادی،فصلنامه پژوهش در حیطه کودکان استثنائی. |
|
| 56- 1388، نقش سبک های مقابله با تنیدگی در رابطه باورهای غیرمنطقی با سازگاری اجتماعی دانشجویان دانشگاه ارومیه،پژوهش در سلامت روانشناختی. |
|
| 57- 1387، بررسی و مقایسه بهزیستی روانشناختی مادران دانش اموزان ابتدایی کم توان ذهنی با مادران دارای فرزند ان عادی شهر ارومیه،فصلنامه علمی کودکان استثنایی. |
|
| 58- 1387، بررسی رابطه هوش هیجانی - اجتماعی وسازگاری اجتماعی دانشجویان دارای حکم انضباطی و مقایسه ان با دانشجویان بدون حکم انضباطی دانشگاه ارومیه،فصلنامه علمی پژوهشی دانشگاه تبریز. |
|
| 59- 1385، ایا مدل پردازش واج شناختی برای تبیین نارسانا خوانی در دانش اموزان دو زیانه عادی و نارسانا خوان دبستانی مناسب است؟،فصلنامه علمی کودکان استثنایی. |
|
| 60- 1384، بررسی مدل پردازش واج شناختی خواندن در دانش اموزان پسر عادی و نارسانا خوان دبستانی،فصلنامه علمی کودکان استثنایی. |
|
| 61- 0، اثر بخشی سه روش آموزشی- اصلاحی مبتنی بر مدل پردازش واج شناختی بر سرعت و صحت خواندن دانش آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی،پژوهش در حیطه کودکان استثایی. |
|
| 62- 0، بررسی وضعیت بهزیستی روانشناختی دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه ارومیه،افق دانش. |
|
| 63- 0، مقایسه مسئولیت پذیری، روحیه همکاری، سلامت عمومی، رضایت از زندگی و عملکرد تحصیلی دانش آموزی مدارس شبانه روزی و روزانه استان آذربایجان غربی،فصلنامه نو آوری هایآموزشی. |