• نام و نام خانوادگی
    • ژیلا محمدنیا
  • مدرک تحصیلی
    • دکتری
  • درجه علمی
    • استادیار
  • بخش مربوطه
    • گروه زبانهای خارجی
  • ایمیل
 بیوگرافی کوتاه           

 

ReasearchGate: https://www.researchgate.net/profile/Zhila_Mohamamdnia

 

ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-0651-0138

 

         
     رزومه آموزشی و پژوهشی
English CV
تحصیلات/دوره های دانشگاهی (3)
مقالات ژورنال (6)
   
  • نام و نام خانوادگی
  • ژیلا محمدنیا
  • مدرک تحصیلی
  • دکتری
  • درجه علمی
  • استادیار
  • بخش مربوطه
  • گروه زبانهای خارجی
 
        بیوگرافی کوتاه

 

ReasearchGate: https://www.researchgate.net/profile/Zhila_Mohamamdnia

 

ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-0651-0138

 

 
 
         
     رزومه آموزشی و پژوهشی

تحصیلات/دوره های دانشگاهی (3)

1-دکتری، 1386، آموزش زبان انگلیسی،دانشگاه تبریز.

2-کارشناسی ارشد، 1379، آموزش زبان انگلیسی،دانشگاه تبریز.

3-کارشناسی، 1376، مترجمی زبان انگلیسی،دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال.
مقالات ژورنال (6)

1-Bayazidi، A.، Ansarin، A.A. & Mohammadnia، Z، 2020، Lexical Complexity as a Function of Task Type and Proficiency Level in the Speech Monologs of Iranian EFL Learners ،Journal of Modern Research in English Language Studies، 7(1)، 29-44.

2-مهدي قاييدرحمت، جواد غلامي، ژيلا محمدنيا، 1397، ديدگا ههاي مدرسان در مورد زبان تخصصي هوانوردي،پژوهشهاي زبانشناختي در زبان هاي خارجي، دانشگاه تهران، 8(1)، 245-207.

3-Bayazidi, A., Ansarin, A. A. & Mohammadnia, Z., 2019, The Relationship between Syntactic and Lexical Complexity in Speech Monologues of EFL Learners,Applied Research on English Language, 8(4), 473-488.

4-Khalili, F. & Mohammadnia, Z., 2019, Dovetailing focus on form instruction with cognitive styles: A constructive endeavor,International Journal of Language Studies, 13(3), 87-108.

5-Rahimi, M.A., Javad Gholami, J. & Mohammadnia, Z., 2019, The Impact of Different Frequency Patterns on the Syntactic Production of a 6-year-old EFL Home Learner: A Case Study,Applied Research on English Language, 8(3), 311-338.

6-Mohammadnia, Z. & Deliery Moghadam, F., 2019, Textbooks as Resources for Education for Sustainable Development: A Content Analysis,Journal of Teacher Education for Sustainability, https://content.sciendo.com/view/journals/jtes/21/1/article-p103.xml.