|
| 1-حسن قلاوندی, 2015, The relationship between individual factors, organizational and financial performance among university faculty,Terapevt Arkh. |
|
| 2-حسن قلاوندی, 2014, STUDY OF THE RELATIONSHIP BETWEEN LIFE SKILLS AND COLLECTIVE TEACHER EFFICACY WITH LIFE SATISFACTION AMONG,Trends in life science. |
|
| 3-حسن قلاوندی, 2013, Explaining the relation between the quality of work life with the organizational learning among the staffs of Orumia university,journal of agriculture and resource economics. |
|
| 4-حسن قلاوندی, 2013, Prediction of Empowerment Cognitive Components based on Organizational Sociability Dimensions, Case Study “Urumia University Staff”,JOURNAL OF AGRICULTURAL AND RESOURCE ECONOMICS. |
|
| 5-حسن قلاوندی, 2012, Relationship between Career Anchors and Organizational Commitment among Faculty Members,Journal of Studies in Education. |
|
| 6-حسن قلاوندی, 2011, the analysis of the relationship between organizational structure and information technologo (IT) :and barrierse to its estabilishment at the university of isfahan from faculty members viewpoints,higher education studies. |
|
| 7-حسن قلاوندی, 2011, Study of relationship between Total Quality Management (TQM) variables and Teachers Morael (TM) in Iranian Schools,INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF CONTEMPORARY. |
|
| 8-حسن قلاوندی، 1394، ارزیابی تاثیر عملکرد اعضای هیات علمی بر ارتقای مولفه های توسعه اجتماعی ( از دیدگاه دانشجویان دکتری واحد علوم و تحقیقات)،مطالعات توسعه اجتماعی. |
|
| 9-حسن قلاوندی، 1394، رابطه ی عدالت سازمانی ادراک شده با تعهد سازمانی: بررسی موردی دبیران زن شهر نقده،روانشناسی مدرسه. |
|
| 10-حسن قلاوندی، 1394، روابط ساده و ترکیبی بین جامعه پذیرس سازمانی و مسئولیت پذیری اجتماعی : مطالعه موردی کارکنان دانشگاه ارومیه،رهیافت نو در مدیریت آموزشی. |
|
| 11-حسن قلاوندی، 1394، عوامل موثر بر استفاده از رایانه ها در بین آموزگاران : آزمون نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری،اندیشه های نوین تربیتی. |
|
| 12-حسن قلاوندی، 1393، بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات: گسترش مدل پذیرش فناوری اطلاعات،فناوری آموزش. |
|
| 13-حسن قلاوندی، 1393، تحلیل همبستگی ویژگیهای رهبری خدمتگزار مدیران ، عدالت سازمانی ادراک شده و وجدان کاری در میان اعضای هیات علمی دانشگاه ارومیه،فصلنامه فرایند مدیریت و توسعه. |
|
| 14-حسن قلاوندی، 1393، بررسی رابطه بین مدیریت دانش با بهسازی منابع انسانی از دیدگاه کارکنان دانشگاه ارومیه،تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی. |
|
| 15-حسن قلاوندی، 1393، بررسی رابطه بین ویژگیهای رهبری معنوی و اخلاق کار در میان اعضای هیات علمی دانشگاه ارومیه،فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی. |
|
| 16-حسن قلاوندی، 1393، رابطه مسئولیت پذیری اجتماعی و کار تیمی کارکنان دانشگاه ارومیه،جامعه شناسی کاربردی. |
|
| 17-حسن قلاوندی، 1392، رابطه مؤلفه های راهبردهای یادگیری با مؤلفه های عملکرد تحصیلی دانش آموزان،رویکردهای نوین آموزشی. |
|
| 18-حسن قلاوندی، 1392، فرهنگ مدرسه و از خودبیگانکی تحصیلی نقش واسطه ای نیازهای روانشناختی اساسی،راهبرد فرهنگ. |
|
| 19-حسن قلاوندی، 1392، پیش بینی رضایت شغلی بر اساس ابعاد فضای اخلاقی سازمان ( مطالعه موردی کارکانان دانشگاه ارومیه)،اخلاق در علوم و فن آوری. |
|
| 20-حسن قلاوندی، 1392، پیش بینی مؤلفه های یادگیری سازمانی ادراک شده بر اساس ابعاد جامعه پذیری سازمانی(مطالعه موردی کارکنان دانشگاه ارومیه)،فصلنامه فرایند مدیریت و توسعه. |
|
| 21-حسن قلاوندی، 1392، مطالعه تکیه گاه های شغلی اعضای هیئت علمی دانشگاه ارومیه و رابطه آن با جامعه پذیری سازمانی،اندیشه های نوین تربیتی. |
|
| 22-حسن قلاوندی، 1392، الگوی علّی روابط میان رهبری خدمت گزار، معنویت در محیط کار و سرمایه ی اجتماعی،پژوهشنامه ی مدیریت اجرایی. |
|
| 23-حسن قلاوندی، 1392، بررسی ادراکات و انتظارات دانشجویان از کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه ارومیه و رابطه آن با ارزشیابی از عملکرد اساتید،اندیشه های نوین تربیتی. |
|
| 24-حسن قلاوندی، 1392، کیفیت خدمات آموزشی؛ فاصله وضع موجود و مطلوب،راهبردهای آموزش. |
|
| 25-حسن قلاوندی، 1391، ارجحیت نسبی مؤلف ههای هویت ملی در بین دانشجویان دانشگاه ارومیه،مطالعات ملی. |
|
| 26-حسن قلاوندی، 1391، تبیین رابطه بین کارراهه ی شغلی و تعهد سازمانی،پژوهش نامه مدیریت اجرایی. |
|
| 27-حسن قلاوندی، 1391، بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و رضایت شغلی اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز،دوفصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی. |
|
| 28-حسن قلاوندی، 1391، بررسی وضعیت کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه ارومیه بر اساس مدل سروکوال،فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه. |
|
| 29-حسن قلاوندی، 1391، تحلیل کانونی رابطه فرهنگ مدرسه با نیازهای روان شناختی اساسی در میان دانش آموزان،اندیشه های نوین تربیتی. |
|
| 30-حسن قلاوندی، 1390، بررسی رابطه نشاط،سلامت روان و رضایت از خانواده در شرکت شیر گاز آذران اصفهان،فرایند مدیریت و توسعه. |
|
| 31-حسن قلاوندی، 1390، بررسی رابطه بین جامعه پذیری سازمانی و تعهد سازمانی در میان کارکنان دانشگاه ارومیه،فرایند مدیریت و توسعه. |
|
| 32-حسن قلاوندی، 1390، پیش بینی مولفه های رفتار شهروندی سازمانی بر اساس ویژگی های رهبری خدمتگزار مدیران در مدارس متوسطه شهر نقده،اندیشه های نوین تربیتی. |
|
| 33-حسن قلاوندی، 1389، بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و لنگر های مسیر شغلی با منظر های عملکرد سازمانی در میان اعضای هیات علمی دانشگاه،فصلنامه روانشناسی دانشگاه تبریز. |