|
|
-
نام و نام خانوادگی
|
|
مدرک تحصیلی |
|
درجه علمی |
|
بخش مربوطه
|
|
ایمیل
|
|
آدرس سایت
|
|
|
|
| | مقالات ژورنال (5) |
| |
| 1-محمد محمدی, »سعود برزگران, 2012, Comparability of Computer-based and Paper-based Versions of Writing Section of PET in Iranian EFL Context,Sheikhbahaee EFL Journal. | |
| 2-محمد محمدی, رباب موسالو, 2012, Emotional Intelligence, Linguistic Intelligence, and their Relevance to Speaking Anxiety of EFL Learners,Journal of Academic and Applied Studies. | |
| 3-محمد محمدی, پرویز علوی نیا, آرام پویان, 2012, The Use of Word Association in Learning/expanding Vocabulary Knwledge by Iranian EFL Learnersi,(Advances in Asian Social Science (AASS. | |
| 4-محمد محمدی, پری ناز محمدی, 2011, The Need for Self-Directed Training to Improve ESP Learners Self-Directed Langugae Learning at Distance Education of Iran,Frontiers of Language and Teaching EBSCO. | |
| 5-محمد محمدی, 2008, Language Proficiency and Academic Achievement of Iranian EFL Learners,The Journal of Applied Linguistics, 1,1. |
| | | مقالات و خلاصه مقالات ارائه شده در همايش ها (9) |
| |
| 1- 2009, A ComparativeStudy of the Use of Relative Clauses in English and Azerbaijani Turkish Languages by EFL Learners,The 7th International TELLSI Conference. | |
| 2- 1385, A Critical Review of the Vocabulary Testing Instruments,Fourth Conference on Issues in English Languages Teaching in Iran IELTI-4. | |
| 3- 2011, Comparability of Computer and Paper-based Teasting of Writing in Iranian EFL Context,TELLSI 9, The 9th International TELLSI Conference; Global Perspective, Local Practice, Ilam,Iran. | |
| 4- 2006, Language Proficiency and Academic Achievement of Iranian EFL Lerners,3th AzETA International ELT Conference. | |
| 5- 2009, The Effect of Cooperative Learning Strategy Training on Reading Comprehension and Motivation of EFL Learners,The 7th International TELLSI Conference. | |
| 6- 2011, The need for self-directed training to improve ESP learners self-directed language learning at distance education of Iran,Fourth International Online Language Conference (IOLC2011, Kualalumpur,Malaysia. | |
| 7- 2008, The Relationship Between the Vocabulary Knowledge and the Vocabulary Use(Qualitative Findings),The 6th International TELLSI Conference. | |
| 8- 1391, The Use of Word Association in Learning/Expanding Vocabulary Knowledge by EFL Learners,The 10th International TELLSI Conference, تهران,ايران. | |
| 9- 2007, What is the Word Word"?",4th AzETA International ELT Conference. |
| | | پایان نامه ها (4) |
| |
| 1-پري ناز محمدي، 1390، تاثير آموزش اصول خود راهبري بر يادگيري زبان تخصصي زبان آموزان به صورت خود راهبر، پایان نامه كارشناسي ارشد، استاد راهنما. | |
| 2-حوري محسني زنوزي، 1391، بررسي ارتباط عمق و وسعت دانش واژگان بر عملكرد مدرسين زبان در آزمون تخصصي لغت، پایان نامه كارشناسي ارشد، استاد راهنما. | |
| 3-رضا اميني پريخاني، 1391، رابطه بين انگيزه و استقلال يادگيري دانش آموزان زبان، پایان نامه كارشناسي ارشد، استاد راهنما. | |
| 4-حامد جعفري، 1390، رايظه بين ميزان استفاده از ادات انسجام كلام در متون نوشتاري دانشجويان زبان انگليسي وكيفيت كلي آن نوشتار، پایان نامه كارشناسي ارشد، استاد راهنما. |
|
|
|
-
نام و نام خانوادگی
-
محمد محمدی
-
بخش مربوطه
-
گروه زبانهای خارجی
رزومه آموزشی و پژوهشی
|
| | مقالات ژورنال (5) |
| |
| 1-محمد محمدی, »سعود برزگران, 2012, Comparability of Computer-based and Paper-based Versions of Writing Section of PET in Iranian EFL Context,Sheikhbahaee EFL Journal. | |
| 2-محمد محمدی, رباب موسالو, 2012, Emotional Intelligence, Linguistic Intelligence, and their Relevance to Speaking Anxiety of EFL Learners,Journal of Academic and Applied Studies. | |
| 3-محمد محمدی, پرویز علوی نیا, آرام پویان, 2012, The Use of Word Association in Learning/expanding Vocabulary Knwledge by Iranian EFL Learnersi,(Advances in Asian Social Science (AASS. | |
| 4-محمد محمدی, پری ناز محمدی, 2011, The Need for Self-Directed Training to Improve ESP Learners Self-Directed Langugae Learning at Distance Education of Iran,Frontiers of Language and Teaching EBSCO. | |
| 5-محمد محمدی, 2008, Language Proficiency and Academic Achievement of Iranian EFL Learners,The Journal of Applied Linguistics, 1,1. |
| | | مقالات و خلاصه مقالات ارائه شده در همايش ها (9) |
| |
| 1- 2009, A ComparativeStudy of the Use of Relative Clauses in English and Azerbaijani Turkish Languages by EFL Learners,The 7th International TELLSI Conference. | |
| 2- 1385, A Critical Review of the Vocabulary Testing Instruments,Fourth Conference on Issues in English Languages Teaching in Iran IELTI-4. | |
| 3- 2011, Comparability of Computer and Paper-based Teasting of Writing in Iranian EFL Context,TELLSI 9, The 9th International TELLSI Conference; Global Perspective, Local Practice, Ilam,Iran. | |
| 4- 2006, Language Proficiency and Academic Achievement of Iranian EFL Lerners,3th AzETA International ELT Conference. | |
| 5- 2009, The Effect of Cooperative Learning Strategy Training on Reading Comprehension and Motivation of EFL Learners,The 7th International TELLSI Conference. | |
| 6- 2011, The need for self-directed training to improve ESP learners self-directed language learning at distance education of Iran,Fourth International Online Language Conference (IOLC2011, Kualalumpur,Malaysia. | |
| 7- 2008, The Relationship Between the Vocabulary Knowledge and the Vocabulary Use(Qualitative Findings),The 6th International TELLSI Conference. | |
| 8- 1391, The Use of Word Association in Learning/Expanding Vocabulary Knowledge by EFL Learners,The 10th International TELLSI Conference, تهران,ايران. | |
| 9- 2007, What is the Word Word"?",4th AzETA International ELT Conference. |
| | | پایان نامه ها (4) |
| |
| 1-پري ناز محمدي، 1390، تاثير آموزش اصول خود راهبري بر يادگيري زبان تخصصي زبان آموزان به صورت خود راهبر، پایان نامه كارشناسي ارشد، استاد راهنما. | |
| 2-حوري محسني زنوزي، 1391، بررسي ارتباط عمق و وسعت دانش واژگان بر عملكرد مدرسين زبان در آزمون تخصصي لغت، پایان نامه كارشناسي ارشد، استاد راهنما. | |
| 3-رضا اميني پريخاني، 1391، رابطه بين انگيزه و استقلال يادگيري دانش آموزان زبان، پایان نامه كارشناسي ارشد، استاد راهنما. | |
| 4-حامد جعفري، 1390، رايظه بين ميزان استفاده از ادات انسجام كلام در متون نوشتاري دانشجويان زبان انگليسي وكيفيت كلي آن نوشتار، پایان نامه كارشناسي ارشد، استاد راهنما. |
|
|