|
|
-
نام و نام خانوادگی
|
|
مدرک تحصیلی |
|
درجه علمی |
|
بخش مربوطه
|
|
ایمیل
|
|
آدرس سایت
|
|
|
|
| | تحصیلات/دوره های دانشگاهی (3) |
| | | | مقالات ژورنال (7) |
| |
| 1-Haleh Zargarzadeh, Sharmani Patricia Gabriel, 2020, ‘A second Troy!’ Nostos and the poetics of delirium and violence in Derek Walcott’s Odyssey,Postcolonial Studies. | |
| 2-Haleh Zargarzadeh, 2017, "Africa or Africanness in Derek Walcotts Omeros",SARE: Southeast Asian Review of English. | |
| 3-Haleh Zargarzadeh, 2017, The Use of Children’s Literature in Reading: A Study of Politics and Professionalism within Teacher Education,Iranian Journal of Language Teaching Research. | |
| 4-Haleh Zargarzadeh, 2017, Rhiz(h)oming Achille: Walcott, Glissant, and the politics of relation and creolization
,Journal of Postcolonial Writing. | |
| 5-Haleh Zargarzadeh, 2016, “Achille and the Unhomely Pull of Atavistic Homeland in Derek Walcott’s Omeros”
,Pertanika: Social Sciences and Humanities . | |
| 6-هاله زرگرزاده، 2010، ملاحظاتی چند بر ترجمه انگلیسی وارنر از داستان رستم و اسفندیار،مجله دانش و خرد دانشگاه فردوسی مشهد. | |
| 7-هاله زرگرزاده، 2004، ذن بوداییسم و آخر بازی"ساموئل بکت"،نشریه دانشکده ادبیات دانشگاه تبریز. |
| | | مقالات و خلاصه مقالات ارائه شده در همايش ها (16) |
| |
| 1-Rana Sabbah and Haleh Zargarzadeh, 2019, A Study of Margaret Atwoods The Handmaids Tale in the Light of Archetypal Theory,First International Conference on English Language Studies (ICELS), Isfahan University. | |
| 2-Shahriar Valipour and Haleh Zargarzadeh, 2019, The Extraordinary Fresh Mythic and Legendary Narration in Harry Potter and The Goblet of Fire,First International Conference on English Language Studies (ICELS), Isfahan University. | |
| 3-Mehdi Pashapour and Haleh Zargarzadeh, 2019, Odysseus the Signifyin(g)Trickster in Walcotts Stage Version of the Odyssey ,First International Conference on English Language Studies (ICELS), Isfahan University. | |
| 4-Shahriar Valipour, Haleh Zargarzadeh, 2018, Intertextuality in Harry Potter and the Goblet of Fire: Reading Mythology and Legends,First International Conference on Issues in English Language Teaching and Literature. | |
| 5-Haleh Zargarzadeh, 2017, The Quest of Name and Soul in Walcotts Omeros,Practical and Pedagogical Issues in English Language Teaching and Learning, Islamic Izad University, Urmia, Iran. | |
| 6-Haleh Zargarzadeh, 2015, Weight of History in Postcolonial literature,University of Nottingham, Malaysia Campus. | |
| 7-Haleh Zargarzadeh, 2010, A Survey of English Renditions of Firdawsi’s Shahnameh ,International conference on Literary Studies, Yazd University, Iran. | |
| 8-Haleh Zargarzadeh, 2014, “Homecoming/At-homeness in Derek Walcott’s Omeros”,Colloquium, Faculty of Arts and Social Sciences, English Department, University Malaya, Malaysia. | |
| 9-Haleh Zargarzadeh, 2013, “Derek Walcott’s The Odyssey and the Maddening History” ,Colloquium, Faculty of Arts and Social Sciences, English Department, University Malaya, Malaysia. | |
| 10-Haleh Zargarzadeh, 2012, “Landscape and Seascape in Postcolonial Contexts: Derek Walcott’s Omeros”,Colloquium, Faculty of Arts and Social Sciences, English Department, University Malaya, Malaysia. | |
| 11-Haleh Zargarzadeh, 2009, Beckettian Tramps in Endgame Are on the Shore of Nirvana,12th International Cultural Studies Symposium Redefining Modernism & Postmodernism, Ege University, Turkey. | |
| 12-Haleh Zargarzadeh, 2009, Anti-Heroism in Beckett s Endgame in the Light of Chessgame,International Symposium of Westen Cultural and Literary Studies, Pamukkale University, Turkey. | |
| 13-Haleh Zargarzadeh, 2004, The Weight of Zen Buddhism in Beckett s Endgame and Spehri s Water s Music,The First International Conference on the Role of Language in Dialogus, Isfahan University, Iran. | |
| 14-هاله زرگرزاده، 2009، آمازون ها، انه اید و شاهنامه،چهارمین همایش انجمن ترویج زبان و ادب فارسی، دانشگاه تبریز. | |
| 15-هاله زرگرزاده، 2006، بررسی ترجمه انگلیسی داستان بیژن و منیژه شاهنامه،اندیشه سبز رخسار، سومین همایش پژوهشهای زبان و ادبیات فارسی. دانشگاه تربیت مدرس. | |
| 16-هاله زرگرزاده، 2008، شاهنامه انه اید و تقابل برخی مضامین جنگ،چکیده مقالات چهارمین همایش پژوهشهای زبان و ادبیات فارسی،دانشگاه گیلان. |
| | | کتاب های چاپ شده (1) |
| | | | پایان نامه ها (5) |
| |
| 1-شهریار ولی پور، 1399، خوانش رمان هری پاتر و جام آتش اثر جی. کی. رولینگ طبق نظریه بینامتنیت کریستوا، استاد راهنما. | |
| 2-عرفان رفیع الدین، 1399، خوانش فوكويي از نمايشنامه ي رويا بر مانكي مانتين اثر درك ولكات، استاد راهنما. | |
| 3-رعنا صباح، 1399، لاله های خونین": خوانش کهن الگویی رمان سرگذشت ندیمه اثر مارگارت آتوود، استاد راهنما. | |
| 4-مریم نظری، 1398، خاطرات زخمی: کِلمن، هسلام و سیاست خشونت جمعی در رمان بادبادک باز اثر خالد حسینی، استاد راهنما. | |
| 5-رحیمه گور قرآغاجی، 1397، تاثیر تجربه منفی یادگیری زبان پیشین معلمان انگلیسی زبان بر شناخت و شیوه تدریس زبانی، استاد مشاور. |
|
|
|
-
نام و نام خانوادگی
-
هاله زرگرزاده
-
بخش مربوطه
-
گروه زبانهای خارجی
رزومه آموزشی و پژوهشی
|
| | تحصیلات/دوره های دانشگاهی (3) |
| | | | مقالات ژورنال (7) |
| |
| 1-Haleh Zargarzadeh, Sharmani Patricia Gabriel, 2020, ‘A second Troy!’ Nostos and the poetics of delirium and violence in Derek Walcott’s Odyssey,Postcolonial Studies. | |
| 2-Haleh Zargarzadeh, 2017, "Africa or Africanness in Derek Walcotts Omeros",SARE: Southeast Asian Review of English. | |
| 3-Haleh Zargarzadeh, 2017, The Use of Children’s Literature in Reading: A Study of Politics and Professionalism within Teacher Education,Iranian Journal of Language Teaching Research. | |
| 4-Haleh Zargarzadeh, 2017, Rhiz(h)oming Achille: Walcott, Glissant, and the politics of relation and creolization
,Journal of Postcolonial Writing. | |
| 5-Haleh Zargarzadeh, 2016, “Achille and the Unhomely Pull of Atavistic Homeland in Derek Walcott’s Omeros”
,Pertanika: Social Sciences and Humanities . | |
| 6-هاله زرگرزاده، 2010، ملاحظاتی چند بر ترجمه انگلیسی وارنر از داستان رستم و اسفندیار،مجله دانش و خرد دانشگاه فردوسی مشهد. | |
| 7-هاله زرگرزاده، 2004، ذن بوداییسم و آخر بازی"ساموئل بکت"،نشریه دانشکده ادبیات دانشگاه تبریز. |
| | | مقالات و خلاصه مقالات ارائه شده در همايش ها (16) |
| |
| 1-Rana Sabbah and Haleh Zargarzadeh, 2019, A Study of Margaret Atwoods The Handmaids Tale in the Light of Archetypal Theory,First International Conference on English Language Studies (ICELS), Isfahan University. | |
| 2-Shahriar Valipour and Haleh Zargarzadeh, 2019, The Extraordinary Fresh Mythic and Legendary Narration in Harry Potter and The Goblet of Fire,First International Conference on English Language Studies (ICELS), Isfahan University. | |
| 3-Mehdi Pashapour and Haleh Zargarzadeh, 2019, Odysseus the Signifyin(g)Trickster in Walcotts Stage Version of the Odyssey ,First International Conference on English Language Studies (ICELS), Isfahan University. | |
| 4-Shahriar Valipour, Haleh Zargarzadeh, 2018, Intertextuality in Harry Potter and the Goblet of Fire: Reading Mythology and Legends,First International Conference on Issues in English Language Teaching and Literature. | |
| 5-Haleh Zargarzadeh, 2017, The Quest of Name and Soul in Walcotts Omeros,Practical and Pedagogical Issues in English Language Teaching and Learning, Islamic Izad University, Urmia, Iran. | |
| 6-Haleh Zargarzadeh, 2015, Weight of History in Postcolonial literature,University of Nottingham, Malaysia Campus. | |
| 7-Haleh Zargarzadeh, 2010, A Survey of English Renditions of Firdawsi’s Shahnameh ,International conference on Literary Studies, Yazd University, Iran. | |
| 8-Haleh Zargarzadeh, 2014, “Homecoming/At-homeness in Derek Walcott’s Omeros”,Colloquium, Faculty of Arts and Social Sciences, English Department, University Malaya, Malaysia. | |
| 9-Haleh Zargarzadeh, 2013, “Derek Walcott’s The Odyssey and the Maddening History” ,Colloquium, Faculty of Arts and Social Sciences, English Department, University Malaya, Malaysia. | |
| 10-Haleh Zargarzadeh, 2012, “Landscape and Seascape in Postcolonial Contexts: Derek Walcott’s Omeros”,Colloquium, Faculty of Arts and Social Sciences, English Department, University Malaya, Malaysia. | |
| 11-Haleh Zargarzadeh, 2009, Beckettian Tramps in Endgame Are on the Shore of Nirvana,12th International Cultural Studies Symposium Redefining Modernism & Postmodernism, Ege University, Turkey. | |
| 12-Haleh Zargarzadeh, 2009, Anti-Heroism in Beckett s Endgame in the Light of Chessgame,International Symposium of Westen Cultural and Literary Studies, Pamukkale University, Turkey. | |
| 13-Haleh Zargarzadeh, 2004, The Weight of Zen Buddhism in Beckett s Endgame and Spehri s Water s Music,The First International Conference on the Role of Language in Dialogus, Isfahan University, Iran. | |
| 14-هاله زرگرزاده، 2009، آمازون ها، انه اید و شاهنامه،چهارمین همایش انجمن ترویج زبان و ادب فارسی، دانشگاه تبریز. | |
| 15-هاله زرگرزاده، 2006، بررسی ترجمه انگلیسی داستان بیژن و منیژه شاهنامه،اندیشه سبز رخسار، سومین همایش پژوهشهای زبان و ادبیات فارسی. دانشگاه تربیت مدرس. | |
| 16-هاله زرگرزاده، 2008، شاهنامه انه اید و تقابل برخی مضامین جنگ،چکیده مقالات چهارمین همایش پژوهشهای زبان و ادبیات فارسی،دانشگاه گیلان. |
| | | کتاب های چاپ شده (1) |
| | | | پایان نامه ها (5) |
| |
| 1-شهریار ولی پور، 1399، خوانش رمان هری پاتر و جام آتش اثر جی. کی. رولینگ طبق نظریه بینامتنیت کریستوا، استاد راهنما. | |
| 2-عرفان رفیع الدین، 1399، خوانش فوكويي از نمايشنامه ي رويا بر مانكي مانتين اثر درك ولكات، استاد راهنما. | |
| 3-رعنا صباح، 1399، لاله های خونین": خوانش کهن الگویی رمان سرگذشت ندیمه اثر مارگارت آتوود، استاد راهنما. | |
| 4-مریم نظری، 1398، خاطرات زخمی: کِلمن، هسلام و سیاست خشونت جمعی در رمان بادبادک باز اثر خالد حسینی، استاد راهنما. | |
| 5-رحیمه گور قرآغاجی، 1397، تاثیر تجربه منفی یادگیری زبان پیشین معلمان انگلیسی زبان بر شناخت و شیوه تدریس زبانی، استاد مشاور. |
|
|